صدراعظم‌ نوری در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی‌ به خانواده‌های آسیب‌ دیده اعتراضات‌ اخیر  

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اعتراضات‌ مردمی‌ که طی‌ هفته‌های اخیر‌ به وضعیت اقتصادی و معیشتی‌ صورت گرفت‌، گفت: شهرداری و شورای شهر باید خود را مخاطب‌ اعتراضات مردم بدانند‌.

ضرورت رسیدگی‌ به خانواده‌های آسیب‌ دیده اعتراضات‌ اخیر به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم‌ نوری عضو شورای شهر تهران در سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته‌های گذشته اعتراضاتی در شهرهای مختلف‌ کشور از جمله تهران‌ نسبت به وضعیت‌ اقتصادی‌، سیاسی و مدیریتی کشور انجام شد‌، اظهار کرد: گرچه باید این اعتراضات را ریشه‌یابی و علل این اعتراضات‌ را شناسایی و برای پاسخ به مطالبات مردم اقدام کرد‌، اما شهرداری و اعضای شورای شهر‌ تهران باید خود را مخاطب اعتراضات مردم بدانند‌.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید با گذشت زمان مطالبات به فراموشی سپرده شوند، اظهار کرد: تجربه دهه‌های گذشته نشان‌ می‌دهد بخش قابل توجهی‌ از حاکمیت به ویژه‌ نهادهایی که خود را در مقابل مردم پاسخگو نمی‌دانند تلاش می‌کنند با گذشت زمان مطالبات مردم معکوس‌ جلوه داده شوند و از این رو‌ پیشنهاد می‌کنم رئیس شورا‌ و هیأت رئیسه‌ 2 اقدام را در دستور کار خود قرار دهند‌.

صدراعظم‌ نوری‌ خاطرنشان کرد: اولین اقدام تشکیل‌ کارگروهی برای پیگیری مطالبات مردم در حوزه شهرداری است‌ که باید پس از شناسایی به صحن‌ علنی شورا ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام بعدی این است‌ که شورای شهر با توجه به اینکه عده‌ای از مردم در حوادث اخیر‌ آسیب‌های روحی و جسمی دیدند‌ با تشکیل کارگروهی‌ از شورا و شهرداری نسبت به دلجویی‌ و گفتگو با خانواده‌های آسیب‌دیدگان‌ این حوادث‌ از عمیق‌تر شدن شکاف‌های اجتماعی جلوگیری کند.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر باید به عنوان نمایندگان مردم‌ در کنار‌ توجه به مطالبات در جهت التیام آسیب‌های اجتماعی و روحی ناشی از حوادث اخیر در کنار مردم تهران قرار بگیرد‌.

انتهای پیام‌/

صحبت‌های صدراعظم نوری در سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران مورخ یکم بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار